Het projectteam publieksmarketing heeft in 2017 onder begeleiding van Brand Capital, een adviesbureau op het gebied van postionering in verschillende werksessies onderzocht wie Doetinchem is en wat Doetinchem wil uitstralen. Doetinchem is een stad met een uniek, eigen karakter. En met een onderscheidend en uitgebreid aanbod op het gebied van horeca, cultuur en evenementen. Doetinchem is aantrekkelijk en gastvrij voor de inwoners, ondernemers én bezoekers! Het is lekker vertoeven in Doetinchem! De projectgroep wil het karakter van Doetinchem vangen in één sterk en herkenbaar begrip! Daarmee willen ze vertellen, laten zien en laten ervaren wat Doetinchem zo bijzonder maakt! Lekker. Doetinchem is gelanceerd.

De projectgroep zet eveneens acties op om de stad te promoten en meer mensen aan te trekken.

 

De projectgroep bestaat uit: Albert Vinkenborg (vz), Annelies Gögler, Charles Droste, Ester van de Haar, Jos Tiemessen, Martin Buunk, Madelon Nolsen, Ellen Prummel, Rob Voorhuis, Robby Welling, Saskia Boone, Bart Teunissen en Theo Krom.